Seminarski, diplomski i projektni radovi

Konkurs za Zbornik poezije i kratke proze

Književni konkursi — Autor seminarski1rad @ 23:46

Dom omladine Pančevo i ove godine je raspisao konkurs za Zbornik poezije i kratke proze mladih sa prostora eks-Ju - „Rukopisi 35".

Rok za slanje radova je 14. februar 2012. godine, a pravo učešća imaju sve devojke i mladići od 15 do 27 godina koji pišu na jezicima bivših ex-JU republika.

Treba poslati tri pesme i / ili tri priče dužine do tri kucane strane (prored 1.5, veličina fonta 12), potpisane punim imenom i prezimenom, godinom rođenja, adresom, brojem telefona i i-mejlom na adresu: Dom omladine, Svetog Save 10, 26 000 Pančevo, Srbija, odnosno na mejl: zbornikrukopisi@gmail.com.

,,Rukopisi 35″ izaći će iz štampe do maja 2012. Autorima iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Slovenije, Makedonije i Crne Gore koji ne budu bili u mogućnosti da dođu na promociju Zbornika, primerci će biti poslati poštom.


Književni konkurs ,,PEGAZ,, (2012)

Književni konkursi — Autor seminarski1rad @ 23:38

Izdavačka kuća Književna omladina Srbije iz Beograda, dana 15.decembra 2011 g. objavljuje IV konkurs za književnu nagradu "Pegaz" 2012 g.

Na konkurs slati neobjavljene rukopise ( pod terminom "rukopis" podrazumeva se neobjavljena knjiga u rukopisu; ne jedna priča ili par pesama), u jednom primerku, u kategoriji sledećih žanrova:

  1. roman
  2. poezija
  3. zbirka kratkih priča
  4. drama
  5. esej
  6. memoari
  7. monografija

Pravo učešća imaju neafirmisani autori koji:

  • nisu do sada objavljivali svoja dela,
  • pišu na srpskom jeziku
  • žive u Srbiji ili van nje i
  • bez obzira na starosnu dob.

Rok za slanje radova je 1. septembar 2012. godine.

Propozicije:

1. Rukopisi koji pristigli na osnovu konkursa budu objavljeni u toku trajanja samog konkursa, ući će u izbor za dodelu nagrada koje se sastoje od:

  • Plakete ,, Pegaz,,
  • Povelje i
  • Novčane nagrade

2. Ne postoji ograničenje u pogledu broja poslatih rukopisa, što znači da isti autor može da konkuriše sa više nego jednim rukopisom.

3. Neće se uzimati u obzir rukopisi koji nisu potpuni i oni koji nemaju srpske karaktere:ćčžđš.

Sve radove slati isključivo u elektronskoj formi na naš mail: world.media.team@gmail.com

Uz poslati rukopis, priložiti i osnovne podatke o autoru kao i broj fiksnog ili mobilnog telefona.
Sve dodatne informacije možete dobiti na gore navedeni e-mail .

Pridružite nam se i budite deo Književne omladine Srbije!


Kako napisati DOBAR CV

Saveti i uputstva — Autor seminarski1rad @ 23:27

Tokom studiranja, prosečan student, ne nauči jednu od osnovnih stvari  a to je da se predstavi poslodavcu na pravi način. Da biste dobili priliku da poslodavca zadivite u razgovoru i da iskoristite sav svoj šarm kako biste baš vi dobili posao, potrebno je prvo da ga zainteresujete svojom biografijom.

 

Često se postavlja pitanje kako napisati dobar CV, ali je sve češće pitanje na koji način se izdvojiti iz gomile prijavljenih. Ukoliko se na jedno radno mesto prijavi između 500 i 1,000 kandidata, nije više dovoljno samo ispoštovati formu koju 90% ljudi skida sa nekoliko sajtova koji se bave ovom tematikom.

 

Stoga smo odlučili da vam pomognemo da napišete što bolji CV, koji će imati tu “dodatnu vrednost” zbog koje ćete možda baš vi dobiti posao.

 

Lični podaci

Keep it simple: ime i prezime, broj telefona, e-mail, datum rođenja i adresa. Ne morate da dodajete svoj bračni status niti koje ste veroispovesti (Po zakonu, niste u obavezi da date ove podatke)

 

Fotografija

Ovde mnogi greše. Iako je, naravno, bitnije vaše iskustvo i obrazovanje, na onog ko učestvuje u procesu regrutovanja kandidata važan utisak ostaviće i vaša fotografija, pa joj obavezno posvetite pažnju. Sigurno vas neko može fotografisati baš za tu svrhu. Budite nasmejani, prikladno obučeni (po mogućnosti nešto svetlijih boja), jednostavno u svom najboljem izdanju. Nikako ne možete da stavite fotografiju sa svadbe, sa nečijom isečenom rukom, fotografiju koja je mutna ili na primer sa frizurom ili bojom kose koju trenutno nemate. Ma koliko se ulepšali, bitno je da vas i prepoznaju kada dođete na razgovor.

 

Obrazovanje

Uvek krećete od poslednjeg stepena obrazovanja. Ukoliko ste završili fakultet napisaćete:

 dipl. ekonomista

Ekonomski fakultet u Beogradu, smer marketing 

…a potom sa desne strane vremenski period studiranja (na primer 2007-2011).

Potom ćete ispod navesti srednju školu:

 Ekonomski tehničar

Druga ekonomska škola u Beogradu (2003-2007)

 

Radno iskustvo

 Ovo je vrlo važan deo. Ako mislite da je vaše radno iskustvo vrednije od obrazovanje, možete ga pozicionirati pre njega. U ovom delu navodite firme u kojima ste radili ili imali praksu.

Sledite isti princip kao kod obrazovanja, ali ovaj put opisaćete i svoje radne obaveze i navesti relevantne klijente sa kojima ste sarađivali (ako su oni poznati široj javnosti).

 Oxygen communication (oktobar 2007- septembar 2011)

 Account manager

- Vođenje poslovne komunikacije sa klijentima

- Planiranje, organizovanje i unapređenje saradnje sa klijentima

- Predlaganje i implementacija promotivnih akcija i reklamnih kampanja sa timom saradnika

- Priprema ponuda i pregovori sa klijentima

Opis poslova treba da pišete u istom stilu. Ne možete da pišete: “organizovao sam…”, već sve svoje obaveze pišete uopšteno kao radne zadatke koji su podrazumevani na toj poziciji. Ukoliko želite, možete da pomenete specifične značajne projekte ili da na kraju pobrojite klijente.

Klijenti/projekti: …

 

Strani jezici

Ukoliko znate strane jezike, navedite koji su u pitanju i ocenite govor, pisanje i čitanje. Pokušajte da budete realni jer ne želite da se na intervjuu ustanovi da ste lagali. Ipak, ukoliko sebi date jednu ocenu više, to neće biti problem. Takođe, ukoliko imate određene sertifikate navedite ih, kao i nivo koji ste dostigli.

 

Rad na računaru

Ovo je nešto što se podrazumeva, ali je ipak potrebno da navedete na kom nivou koristite računar, koje programe umete da koristite i da li imate neke sertifikate iz ove oblasti.

 

Lične osobine

Navedite nešto što vas karakteriše. Ipak, pokušajte da ne preterujete, jer se ovde najčešće ponavlja nekoliko stvari kao što su: komunikativan, kreativan, sposoban za rad pod pritiskom i slično. Razmislite šta vas to izdvaja i navedite svoje osobine koje biste povoljno iskoristili za tu poziciju.

 

Hobi, interesovanja

Ovde svi obično navedu putovanja, muziku i slično. Kao i kod ličnih osobina, pokušajte da to malo personalizujete, a ukoliko nemate šta da navedete, preskočite ovaj deo.

 

Ostalo

U ostale napomene navedite sve ostalo što smatrate bitnim, a niste mogli da svrstate u gore navedene kategorije. Obavezno navedite ako posedujete vozačku dozvolu, možete spomenuti da imate sopstveni auto (posebno ako procenite da je to izuzetno relevantno za poziciju za koju konkurišete), da ste odslužili vojni rok i sl. Slobodno u ovom delu možete navesti i prakse.

Ovo su samo neki standardni delovi koje bi biografija trebalo da sadrži, a vi, naravno, možete dodati ono što mislite da je potrebno i kreirati biografiju prema svom nahođenju. Imajte na umu da ne postoje dve identične biografije, stoga, pokušajte u svojoj biografiji, na suptilan način, ostaviti svoj lični pečat. Imajte na umu da svoj CV treba da prilagodite konkursu za posao, da istražite šta se traži od kandidata i, u skaldu sa tim, istaknete one kvalitete koji vas karakterišu kao pravu osobu za taj posao.

 

SREĆNO!

 

 

 

 

 

Izvor: wannabemagazine.com

www.infostud.com


TEME RADOVA

Seminarski, diplomski i projektni radovi — Autor seminarski1rad @ 22:09

Ovo su samo neke od tema koje smo do sada obradili:

  • Formiranje brenda
  • Rast i razvoj preduzeća
  • Troškovi
  • Prihodi 
  • Marketing miks
  • Cena kao instrument marketing miksa
  • Proizvod kao instrument marketing miksa
  • Promocija kao instrument marketing miksa
  • Distribucija kao instrument marketing miksa
  • Uticaj medija na ponašanje potrošača
  • Uticaj interneta kao medija na ponašanje potrošača
  • Učenje potrošača
  • Maloprodaja u praksi
  • Rast i razvoj opštine
  • Razvoj karijere
  • Inflacija
  • Deflacija 
  • Monopol 
  • Instrumenti ekonomske analize
  • Virusi i antivirusi
  • Mobilni telefoni
  • Hardver i softver 

 

Projektni radovi:

  • promocija kompanije "Audi"
  • promocija kompanije "Imlek"
  • promocija kompanije "Loreal"
  • promocija kompanije "Nokia"
  • promocija kompanije "Google"
  • promocija kompanije "Nike"
  • promocija kompanije "Cannon" 

 


***O nama***

O nama — Autor seminarski1rad @ 21:40

Naš tim je sastavljen od studenata završnih godina ekonomskog fakulteta, FON-a i više elektrotehničke škole, i  studenata koji su trenutno na master studijama na FON-u. 

Glavna oblast, na čiju temu u najvećem broju slučajeva pravimo radove, je EKONOMIJA (tj marketing i trgovina, menadžment, finansije i bankarstvo) a takođe i INFORMATIKA.

Na osnovu našeg iskustva, koje smo stekli studirajući na fakultetu/višoj školi, kao i radeći u oblastima marketinga / menadžmeta / računovodstva / informatike, možemo sa sigurnošću da tvrdimo da će u Vaše ruke dospeti pre svega kvalitetan, kreativan rad, koji je napravljen isključivo za Vas, u skladu sa Vašim zahtevima i u dogovoreno vreme.

Mi smo uvek za DOGOVOR, za fer i korektnu komunikaciju.

Vreme koje nam je potrebno za seminarski rad je najmanje 2 dana, u zavisnosti od težine i obima teme, ali ukolko Vam je rad hitno potreban, daćemo sve od sebe da ga dobijete u rekordnom roku.
--------------------------------------------------------------
Kontaktirajte nas putem mail-a seminarskiradovi123@gmail.com
ili putem facebook-a http://www.facebook.com/profile.php?id=100002357555949


KVALITETNI SEMINARSKI, DIPLOMSKI I PROJEKTNI RADOVI

Seminarski, diplomski i projektni radovi — Autor seminarski1rad @ 21:34
***Kod nas možete poruciti kvalitetan rad. Vreme izrade je 2 dana ili vise, zavisno od obima sadrzaja i težine teme koja se obrađuje***

Garantujemo Vam:
-KVALITET
-KREATIVNOST
-DISKRECIJU
-ORIGINALNOST
-STRUČNOST

Za svakog studenta radimo poseban  rad, u skladu sa njegovim zahtevima, pa u tom, slučaju ***NIKADA NE PRODAJEMO RAD KOJI JE PRETHODNO PRODAT NEKOM DRUGOM STUDENTU***

Podrazumeva se da možete detaljno pregledati rad pre nego što ga kupite.
-----------------------------------------------------------------------
Za ostale informacije nas možete kontaktirati putem facebook-a  http://www.facebook.com/profile.php?id=100002357555949
a naravno, i putem mail-a seminarskiradovi123@gmail.com

Powered by blog.rs